Tiedote 7.4. ja 18.6.

TIEDOTE 18.6.2020
Valtionneuvosto availee tapahtumarajoituksia.
RestauRanta Markkinat on jo aikaisemmin peruttu päivämäärältä 3.-4.7.2020. Ne siirretään varapäiville syksyyn uudessa muodossa. Kesällä 2021 tavataan taas Teivossa. Muuten Tampereen Seudun Mobilistiti
ry toimii oheisen tapahtumakalenterin mukaisesti. Valtioneuvosto on luvannut uusia tietoja kokoontumisrajoituksista vähitellen tautitilanteen mukaisesti. Tapahtumiin palataan näillä sivuilla heinäkuussa.

Tampereen Seudun Mobilistit ry

TIEDOTE 7.4.2020
Valtioneuvoston Valmiuslain nojalla antamien rajoitusten perusteella yhdistyksen hallitus on päättänyt, että Kevätkokous siirretään ajankohtaan, jolloin koronaviruksen aiheuttamat kokoontumisrajoitukset on
purettu. Yhdistyksen hallituksella oli käytössään lakimiehen kannanotto mahdollisuudesta järjestää vuosikokous poikkeusoloissa.

Kaikki yhdistyksen toimintakalenterissa olevat tapahtumat 31.5.2020 asti perutaan. Niiden järjestämistä myöhemmin tutkitaan soveltuvin osin. Viesti tarkoittaa myös Terapia-iltoja ja Mustanlahden kokoontumisia. Tietenkään yhdistys ei halua eikä voi rajoittaa jäsenistön yksityisajoja harrasteautoillaan, mutta yhdistys ei voi kutsua ketään kokoontumaan minnekään koronaviruksen aiheuttamien kokoontumisrajoitusten aikana

-Hallitus