Tiedote 19.5.

Tiedote 19.5.2021

KESÄKUUN TAPAHTUMAT

Covid-pandemian kokoontumisrajoituksia höllättiin aika tuntuvasti viikko sitten. Tammobin tapahtumiin se vaikuttaa siten, että:

1. Maanantain makkaraterapiat on jo voitu aloittaa maanantaina 17.5. ja ne jatkuvat näillä näkymillä ihan normaalisti. Kuitenkin on edelleen tärkeää noudattaa pandemia-ajan perussuosituksia: pidetään etäisyyttä, ei kosketella toisia, pärskitään hihaan ja noudatetaan käsihygieniaa. Kesäkaudellahan tämä kaikki on helppoa, kun pääsääntöisesti ollaan pihalla.

2. Mustalahden kokoontumisia ei voida (virallisesti) aloittaa ennen uusia rajoitusten lievennyksiä.

3. Kesäkuun Museoajoneuvoajo Lavialle linja-automuseoon voidaan järjestää varmasti lauantaina 5. kesäkuuta. Yhdistys pihvaa museon maksut ja makkaran kärvennyksen. Lähtö Kolmenkulman ABC:ltä klo 10. Ilmoittaudu sähköpostiin martti.piltz@mobilia.fi tai 045 666 3111.

4. Kurvaa Kangasalle on vielä veitsenterällä lauantaina 12. kesäkuuta. Siihen palataan pian!
5. Arboretum Frick tiistaina 15.6. klo 17 on ihan varma juttu. Osoite on Kotihaantie 20,
36200 Kangasala. Katso: https://arboretumfrick.fi Yksityistilaisuuteemme pitää ilmoittautua Leilalle. Hinta on 5 euroa per nuppi, yhdistys tarjoaa opastuksen.

Olavi Sallinen-palkinnon jako siirtyy Olavin nimipäivään torstai, 29.7. klo 18 Vehoniemelle.
Rompepäivät Kisarannassa lauantaina 22.5. on peruttu jo kauan sitten. Nyt pohditaan, miten käy kesän rompepäivien.

Näsijärviajot järjestetään ihan normaalisti lauantaina 10. heinäkuuta
SAHKin Retkeilyajot ovat siirtyneet syksyyn.

Vielä pitää noudattaa varovaisuutta ja tartuntataudin perussuosituksia: hygieniaa, etäisyyttä, turhien kokoontumisten välttämistä, kasvomaskia. Onneksi vihdoin rokotukset ovat alkaneet luistaa, mutta toisen rokotuksen saanti kestää
useimmilla vielä pitkään!

yst.